Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 4. август 2015.

TIKVICE IZ RERNE SA MAKARONAMA OD KUKURUZA I BUNDEVINOG SEMENA





Slučajno sam naišla na makarone pravljenje od 100% kukuruznog brašna sa dodatkom bundevinih semenki. Pošto sam na bezglutenskoj ishrani, a volim makarone u svim oblicima a ove nisu sadržale dodatak nijednog brašna a i cena im je pristojna, odlučila sam da ih isprobam. Da ne bi bilo onako bezlično samo sa sirom odlučila sam se za dodatak da budu tikvice iz rerne.







POTREBNE NAMIRNICE:

- 1 pakovanje makarona od kukuruznog brašna i bundevinih semenki
- 300 g sitnog sira
- 3 kašike vrhom pune kisele pavlake
- po ukusu belog luka
- po ukusu origana
- 2 srednje tikvice
- 2 kašike  ZAČIN OD SUŠENOG POVRĆA
- po ukusu morske soli
- pola veze sveže mirodjije ili suve
- po potrebi maslinovo ulje
- 1 šaka vlašca krupno seckanog
- 1 kašika kurkume 















PRIPREMA:


Tikvice očistiti i iseći na krugove debljine do 1 cm. Staviti u dublju posudu dodati začine morsku so, beli luk u granulama, kurkumu, začin od sušenog povrća, mirodjiju, 2 do 3 kašike maslinovog ulja. Sve dobro protresti da se začini pomešaju i oblože tikvice.
Uzeti pleh od rerne i staviti papir za pečenje. Poslagati kolutove tikvica prvo veće a onda izmedju manje i staviti u zagrejanu rernu na 200C stepeni uz ventilator, ako vaša rerna ima, i peći da omekšaju i dobiju lepu boju. 
Pošto se u rerni sa ventilatorom one ujedno i suše, nije potrebno okretati ih.
Kada omekšaju i porumene izvaditi iz rerne da se malo prohlade.













Dok se tikvice peku pripremiti makarone po uputstvu sa kesice. U mom slučaju sam upotrebila samo pola kese jer uz dodatak tikvica i sira bilo je čak i previše za 2 obroka. Na kesici za makarone piše da se isperu posle kuvanja ali ja to nisam uradila, samo sam ih ocedila.
Za pripremu makarona sam upotrebila istu posudu u kojoj su bile tikvice sa začinima. Dodala sam sir, kiselu pavlaku i kuvane makarone i promešala. 
U sve to sam ubacila tikvice i lagano promešala.
Servirala sam toplo uz dodatak vlašca i salate od paradajza, kao glavno jelo, mada može da se jede i hladno kao hladno predjelo. 


























Prijatno! 








Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.