Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 20. фебруар 2016.

PROJA OD PROSENOG BRAŠNA SA VLAŠCEM







Ovu proju sam pravila po receptu Gage sa bloga Gaga u kujni. Dopalo mi se to što u proju ne idu jaja i nijedno brašno osim prosenog, koje inače koristim prilikom pravljenja hleba ali nisam nikada pravila ništa samo od prosenog brašna. Zato sam odlučila da isprobam ovaj recept i prezadovoljna sam i ja i moji ukućani i tražili su da im posle toga spremam još 2 jutra za redom. Brašno pravim, sama, tako što sameljem proso u mlinu za kafu a vi možete da kupite već gotovo brašno. Ova proja se pravi jako brzo i u mom slučaju sam duplirala mere tako da ću i dati mere onako kako sam ja pravila.












POTREBNE NAMIRNICE:


- 300 g prosenog brašna
- 1/2 kesice praška za pecivo
- 1 kašičica mala morske soli
- 2 kašičice surutke u prahu
- 250 ml kefira
- 50 ml maslinovog ulja + 1 kašika
- 300 g sitnog sira
- 1 šaka seckanog vlašca
















PRIPREMA:


U dublju posudu stavite proseno brašno, morsku so, prašak za pecivo, surutku u prahu i promešajte.
Dodati kefir, maslinovo ulje i promešati dobro da se dobije žitka masa.
Ubaciti vlašac, sir i promešajte. U mom slučaju je to bio sitan sir a vi upotrebite koji imete.
Manju okruglu teflonsku tepsiju podmažite maslinovim uljem i izručite smesu.
Dok pravite proju uključite rernu da se zagreje na 200C stepeni. 
Stavite proju da se peče oko 30 minuta, mada sve zavisi od rerne. U mom slučaju je korišćen topli vazduh pa je to bilo i kraće. U stvari kada porumeni i odvoji se od ivica proja je gotova.
Izvadite tepsiju sa projom iz rerne, pokrite krpom i ostavite da se malo prohladi nekih 15 minuta. 
Poslužite za doručak uz napitak po želji, ajvar, pavlaku...













Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.