Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 4. јул 2016.

AJME, KOLIKO NAS JE... TEMA ZA SEPTEMBAR









Varjača je sada kod mene!


Prvo bih se zahvalilia za nominaciju i svim pohvalama u kuvarskoj igrici  Ajme koliko nas je  dragoj Tanji sa bloga u  Expres loncu .

Ovim izborom sam se našla malo zatečena i prijatno iznenadjena. Naravno, svi mi očekujemo da baš nas odaberu za sledeću domaćicu meseca. Iznenadila sam se jer u ovoj igrici učestvuju veliki majstori ovog zanata, vrsni poznavaoci hrane i kulinarstva, blogeri sa dugogodišnjim iskustvom. Zato je ovo za meni još veći izazov.

Došlo nam je leto i sezona godišnjih odmora i baš zato imamo dovoljno vremena da se pripremimo za sledeći krug izgrice koji počinje 1. septembra. Razmišljala sam da li da ovaj post objavim sada ili da ostavim za kraj avgusta i ipak odlučila da sada objavim šta će biti tema za septembar. Imaće te dovoljno vremena da se pripremite za nove recepte ili neke koje ste već isprobali i razmenite ih učestvujući u igrici. Dvoumila sam se izmedju voćkica i heljde i na kraju se odlučila za SVEŽU SMOKVU. 

Znači namirnica za mesec septembar je SVEŽA SMOKVA. 

Nadam se da vam nisam zadala pretežak zadatak i da će te sa lakoćom ovu voćkicu isprobati kroz  razne recepte.










Od 1. septembra svoje recepte šaljite na e-mail:  sn1.sn@mts.rs



Želim Vam prijatan letnji odmor i vidimo se 1. septembra! 



                                                               Snežana,  Sneško domaćica


Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.