Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

уторак, 28. фебруар 2017.

PUŽIĆI SA NADEVOM OD SIRA I BRAŠNA OD LEBLEBIJE













Dok je napolju hladno a mi odmaramo u toploj sobi,  ideje kako da se zagrejemo same nadolaze. Tako je i meni palo na pamet da napravim pitu ali sam odustala od klasične pite i rešila da napravim pužiće. Imala sam sve sastojke u kući i mogla sam da počnem. Ovi topli, meki i mirisni pužići su nam legli samo tako. U nadev sam dodala brašno od leblebije i ispalo je super.

















POTREBNE NAMIRNICE:

- 500 g kora za pitu (16 listova)
- 6 + 1 komada jaja
- 6 kašika brašna od pečene leblebije
- 400 g sitnog sira
- 2 + 1dl kefira
- 80 + 20 ml maslinovog ulja
- 1 prašak za pecivo
- 1 kašičica soli
- 1 kašika susama
- 1 kašika kima























PRIPREMA:

U odgovarajuću posudu izlomiti jaja, dodati sir, kefir i so i to malo promešati. Samleti leblebije u mlinu za kafu da dobijete brašno. Dodati ovo brašno prethodnoj smesi, zatim i prašak za pecivo i ulje. Sve dobro sjediniti u redju, kompaktnu smesu. Pripremiti pleh od rerne i staviti papir za pečenje. Svaku koru mazati celu ovom smesom, i urolati je. Zamotanoj kori krajeve podvite odozdo i slažite u pripremljen pleh. Kod mene je u pakovanju bilo 16 kora, tačno za jedan pleh. Posebno umutiti kefir, maslinovo ulje i 1 jaje i ovom smesom dobro natopiti svaki pužić. Posuti na polovinu pužića susam a na drugu polovinu kim. Ostaviti ih da upiju smesu od jaja i kefira a za to vreme zagrejati rernu na 200 C stepeni, ja koristim i topli vazduh ali nije obavezno. Staviti pužiće da se peku. Kada lepo porumene za nekih 30 minuta izvadite ih iz rerne i pokrite kuhinjskim ubrusom i ostavite da se prohlade. Poslužiti tople uz kefir ili napitak po želji.
Ako vam slučajno ostane neki pužić ne pojeden, i sutradan su meki iako su hladni. Mogu da se samo malo podreju, ako ne volite hladne i poslužite.


























Prijatno!



2 коментара:

  1. Baš super ideja Sneška, za brašno od leblebije. Rezultat izgleda veoma ukusno

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Dubravka. Kada sam ih pravila razmišljala sam o raznim varijantama i dodacima gde sam isprobala griz, heljdino brašno, kukuruzno brašno, a sada sam htela nešto drugačije i zato sam probala sa leblebijama. Ispalo je super jer leblebija je neutralna i ne menja ukus a zdrava je.

    ОдговориИзбриши

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.