Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 2. септембар 2017.

ĆUFTE OD TIKVICA










Tikvica imam u bašti u izobilju i već nekoliko puta sam pokušala da napravim ćufte a dobijala pljeskavice. Prvi put da sam dobila baš ono što sam htela. Pekla sam ih u rerni pa nisu pune ulja a ostale su sočne. Uz dodatak sosa od senfa imali smo odličan ručak. Vi možete da ih poslužite uz prilog po vašoj želji.













POTREBNE NAMIRNICE:

- 1 kg tikvica
- 1 kašičica sitne morske soli
- 100 g sojinih ljuspica
- 2 komada jaja
- 300 g sitnog sira
- 2 kašike sušenog crnog luka
- 1 kašičica belog luka u granulama
- 1 kašičica sušene mirodjije
- 50 g prezli
- 1 kašika susama
- 7 kašika maslinovog ulja

Za  SOS OD SENFA  : senf, kisela pavlaka, jogurt, so, vlašac, peršun
























PRIPREMA:

Tikvice očistite i izrendajte na krupno rende. Posolite i stavite u kuhinjsku krpu i cediljku da se ocede. Dodatno ocedite tikvice tako što zamotate krpu i pritiskanjem rukama ili nečim teškim dodatno ocedite višak tečnosti.
Tikvice preručite u odgovarajuću činiju i dodajte navedene namirnice, osim prezli i susama.
Sve dobro umesite da dobijete kompaktnu masu. Ostavite nekih 15 minuta da sojine ljuspice pokupe višak tečnosti i omekšaju.
U tanjir sipajte prezle i kašikom vadite ćufte veličine mandarine i uvaljajte ih u prezle. Nema potrebe da ih posebno rukama oblikujete već samo malo ih provucite kroz prezle. 
Ćufte slažite u pleh obložen papirom za pečenje.
Svaku ćuftu prelijte sa pola kašike maslinovog ulja i pospite susamom, mada je bolje bilo da sam susam stavila unutra.
Dok pravite ćufte zagrejte rernu na 180 C stepeni, sa toplim vazduhom, i pecite dok ne porumene. To je negde oko 30 do 40 minuta. Inače vreme pečenja zavisi od vaše rerne.
Ćufte poslužite kao glavni obrok uz SOS OD SENFA  koji napravite od navedenih sastojaka po vašem ukusu i ćeri paradajzom.





















Prijatno!



2 коментара:

  1. Kako ti dobro ove loptice izgledaju! Pravim ih odmah sutra! Hvala za recept :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je prvi put da sam uspela da napravim smesu od koje mogu da napravim loptice. Obično mi se razlije prilikom pečenja i pretvori u pljeskavicu. Zato sam sada, iako izbegavam sojine ljuspice, odlučila da umesto nekog brašna ili prezli dodam sojine ljuspice i to suve. I usepelo je. Jeste smesa i dalje vlažna ali pažljivo sam kašikom uzimala smesu i lagano, bez nekog pritiskanja samo provlačila kroz prezle da bi zadržale oblik.

    ОдговориИзбриши

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.