Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 23. децембар 2017.

POSNI ČOKOLADNI KOLAČ












Ovaj posni kolač je neka vrsta mog eksperimenta. Bio je vrlo ukusan i pojeli smo ga u slast. Jedina mana mu je bilo to što sam jedva uspela da isečem cele kocke, jer se kolač mrvio. Ali to je rezultat mog eksperimenta jer sam stavila šolju griza i šolju brašna. Vi upotrebite samo brašno zato što sam već pravila ovaj kolač ali sam sada htela da probam kako će biti ako stavim pola griza. Zato ću napisati recept bez griza, iako se na slici vidi da sam ga dodala u testo.










POTREBNE NAMIRNICE;


- 1 šolja šećera (2dl)
- 1 šolja gazirane mineralne vode
- 1/2 šolje ulja
- 2 šolje pšeničnog brašna T 400
- 3 kašike kakao praha
- 1 kesica vanilin šećera
- 1 šolja seckanih lešnika
- 1 šolja čokoladnog korn fleksa
- 2 kesice praška za pecivo

I još za glazuru:
- 100 g posne crne čokolade
- 2 kašike ulja
- 1 kašika prah šećera
- jestive ukrasne zvezdice

















PRIPREMA:


U dublju posudu staviti šećer, vanilin šećer i mineralnu vodu i sve žicom, ručno, mutiti dok se šećer ne otopi.
Dodati ulje, brašno, prašak za pecivo i kakao prah i promešati da se lepo sjedini.
Sada u testo staviti lešnike i korn fleks i još jednom sve promešati.
Testo izliti u manji kalup obložen papirom za pečenje.
Staviti kolač u zagrejanu rernu na 200 C stepeni, sa ventilatorom, da se peče oko 30 minuta.
Pečen kolač izvaditi i preručiti na tacnu da se ohladi.
Za to vreme napravite glazuru od navedenih sastojaka i prelijte kolač. Ukrasite jestivim šarenim zvezdicama ili po želji.
Seći na kocke i poslužiti.















Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.